Virtual classrooms resource at PUCE-SI
Main Article Content
Abstract
The experience that we have gained in the last three years by incorporating the use of virtual resources into the face-to-face teaching process (which until a few months were experimental in nature) reveals that this resource facilitates access, develops the capacity to process information and representation, and not only textual, but of other symbol systems, such as audiovisual languages, multimedia, hypermedia, etc., due to its importance for the development of intelligence in general, and due to the new questions it raises, it requires at the moment special attention in the academic life of our University Venue.
Downloads
Article Details
Con la finalidad de contar con un tipo de licencia más abierta en el espectro que ofrece Creative Commons, a partir de diciembre de 2022 desde el número 27, AXIOMA asume la Licencia Creative Commons 4.0 de Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0(CC BY-NC-SA 4.0). Tanto el sitio web como los artículos en sus diferentes formatos, reflejan esta información.
Hasta el mes de noviembre de 2022 con el número 26, la revista AXIOMA asumió una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0). Los artículos contenidos en cada número hasta el 26, cuentan con esta licencia y su descripción se conserva en el portal de nuestra revista.
Atribución-NoComercial-SinDerivadas
CC BY-NC-ND
AXIOMA- Revista Científica de Investigación, Docencia y Proyección Social