Mastery and experience of Educational Quality.
Main Article Content
Abstract
The awareness and implementation of this new professional training process, in the person of Magister Marcia Mantilla, director of the School of Education Sciences, is being fruitful, the seed of academic orientation towards a new level of performance of the university teacher , to whom we express our deep gratitude. With the joy that it means to be a university teacher and the great commitment to professionally train studious youth, this stage of postgraduate training reveals the motivation to be at the forefront of cutting-edge technological knowledge, to know or rediscover the theoretical constructs of new paradigms in the educational field.
Downloads
Article Details
Con la finalidad de contar con un tipo de licencia más abierta en el espectro que ofrece Creative Commons, a partir de diciembre de 2022 desde el número 27, AXIOMA asume la Licencia Creative Commons 4.0 de Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0(CC BY-NC-SA 4.0). Tanto el sitio web como los artículos en sus diferentes formatos, reflejan esta información.
Hasta el mes de noviembre de 2022 con el número 26, la revista AXIOMA asumió una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0). Los artículos contenidos en cada número hasta el 26, cuentan con esta licencia y su descripción se conserva en el portal de nuestra revista.
Atribución-NoComercial-SinDerivadas
CC BY-NC-ND
AXIOMA- Revista Científica de Investigación, Docencia y Proyección Social